Citron

Madonna – La Isla Bonita

Det doftar citron i hela mitt rum!!!

Jag har nämligen storstädat idag. Sovrummet, hallen och toaletten har fått sig en ordentlig omgång, nu borde det glänsa om kranar, handfat, speglar och blänka om bordsskivor. Sängkläder byttes och nu är det rena vackra lakan och örngott i min säng. Dessutom inviger jag min nyinköpta aromalykta och doften av citrongräs fulländar hela den rena känslan.

Nu kanske många tror att jag bara fredagsstädar så där litegrann inför helgen. Det skulle mycket väl kunna vara så, nu när det ändå är första advent på söndag och allt. Men min bakomliggande tanke är att nu äntligen har min helg kommit =) Och då vill jag att mitt rum ska te sig välkomnande och mysigt =)

Ikväll ska jag dessutom gå på bio med Lina, Luftslottet som sprängdes, den sista i Stieg Larssontriologin. Jag hoppas den är värd sitt lilla nätta pris på 110 kr. Men det är den nog, det har de tidigare filmerna varit.
 
Det har varit en väldigt trevlig dag idag måste jag säga. Den har bara varit allmänt mysig. Jag tycker om att städa och se snabba resultat. Och sen ikväll... Sen kommer kära 1q hem och sover hos mig!!!!  Jag är såå otroligt nöjd och belåten!

Nu ska det nog faktiskt tas o ätas middag här hemma, sen ska det nog läsas lite om filosofer och sen ska jag bege mig ut i fredagskylan ned till Royal.

En otroligt bra fredag, som kommer att arta sig och bli ännu bättre om jag anar rätt ;p
 ...kan ju lixom aldrig skada att ha sina nya sexiga underkläder på sig... ;)
Ska man förföra, så ska man banne mig göra det ordentligt, am I right?!!!

Ha en mycket trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0