Morgonstund har guld i mun

Isen't she lovely?

Frågan är ytterst relevant eftersom jag precis vaknade med den låten ringandes i huvudet.
Nu är det torsdag, härliga torsdag, och nu ska man snart iväg och lyssna på föreläsning.
Först är det dock lunch som står på schemat, eller det allra första är att skutta in i en dusch, på med rena kläder, packa väskan och så fuff iväg till campus och möta upp fröken Melander vid 11.30.

Växjö är solig och tillsynes vindstilla, det tycker jag om. Och nu borde jag verkligen sätta igång så att jag slipper få en sådan stressmorgon igen.

Ja, hej på en stund!

... och nu blev jag ju klar i förväg... Vad ska jag då hitta på?

Reflektion av gårdagen:
Läste inte igenom något alls, bytte vatten i min vattenflaska, försökte ringa 1q - inge svar - och knöt på mig alla ytterkläder och traskade ned till Olympen igen. Tittade på diverse romerska gudar, militärgrabbar, hippies som spelade Spökboll. Samtal från 1q =) Promenad med trollis till Statoil för att införskaffa middag till henne vid 23.00 snåret. Fastnade för en ostbågspåse och Fanta Exotiskafrukter och sen var vi nöjda och traskade hem.
Diskuterade hennes lägenhetsdilemma. Pratade pojkar - för DET är skoj det. Slog oss ned framför ett avsnitt av SATC, frossade i ostbågar. Jag drack mängdvis med citronvatten - just in case - i förebyggande syfte. Gjorde natti natti och pratade halvsovande om "vad ska vi bli när vi blir stora?"

SÅ.

Nu har klockan blivit gå-dags. Off I go..

Tänk på att det viktigaste är att man har kul. Full fart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0