April april

Sov i Alsike och kom tidigt in till stan. Mitt rum ser fullständigt kaos ut, det känns inte hemtrevligt och inte ens jag vill bo där. Jag beslutade mig - det är ju ändå påskhögtider - för att jag lika gärna kunde göra något åt detta, vara produktiv och städa, damma och tvätta. 

Sedan gick jag ned på stan och framkallade kort. Sedan bar det av med Uplandskulturgäng ned till Stadsteatern för att titta på deras tolkning och uppsättning av "En midsommarnattsdröm". Väldigt sevärd! Tips - gå och se!!!

Pratade med texas och fikade med min korridor. Fortsatte med mitt tvättande.

Nog har jag tänkt, absolut - det kommer jag tydligen inte ifrån, men jag har i alla fall sysselsatt mig med andra saker. Alltid något.

Taylor Swift – White Horse

I'm not a princess
This ain't a fairytale
I'm not the one you'll sweep off her feet
Lead her up the stairwell.
This is a small town
I was a dreamer...

Imorgon är en ny dag, en annan dag. Med förhoppningar om att morgondagen ska bli en bra dag, ber jag att få  önska Godnatt. Det är absolut läggdags för denna flicka.  

...now its too late for you and your white horse, to come around.

Kommentarer
Postat av: Lina

helt rätt.. och dagen kommer bli såååå bra!!

2010-04-02 @ 11:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0