Saker som inte hör min vardag till


                                                Edguy – Scarlet Rose

Två saker som vanligtvis inte hör min vardag till har hänt på otroligt kort tid, nämligen bara på två dagar.

Jag har fått det mest annorlunda mail av en man som jag inte har en aning om vem han är. Mailet är som följande:

Hej Camilla.
Vi känner inte varandra och har inga gemensamma vänner, men vi har blivit inbjudna till samma evenemang: SKAnsen- Live @ Grand. Jag såg ditt foto och klickade mig in på din (begränsade) profil. Wow vilken fantastiskt söt tjej, var min första tanke, och den andra tanken var: är du singel? Det är klart att det är en rent ytlig attraktion nu, men kan du tänka dig att träffa mig på Grand på fredag? Om inte, så kan du bara radera detta mail och glömma bort dess innehåll.
Mvh Peter

Denna Peter verkar vara en aning äldre än mig när jag klickar in mig på hans profil, så det kanske är lika bra att jag jobbar till nio på fredagkväll och därmed inte kan gå och se på SKAnsen...

Nummer två av ovanligheter hände mig igår, onsdagkväll. Jag skulle träffa Johan och när han kommer hem till mig, har han handen bakom ryggen. "Jag ville egentligen lämna den här inne på ditt rum, så att du skulle se den när du kom hem från jobbet, men jag får ge den till dig nu istället..." och så från ingenstans drar han fram handen bakom ryggen och tar fram en långskaftad röd ros. 

                         
                                     

                                            För att du är så fin. Puss
  
Det är texten som står på kortet. Hur kan jag inte vara kär i den här killen?                      

      

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha! Vilket miffo! (första killen, alltså) Och vad gäller den andra; det blir bara så ibland, gumman. Man kan liksom inte tvinga fram det, lika lite som man kan tvinga bort det. Dessvärre! Håll tummarna för att jag får "avslutningsligga" i helgen/början av nästa vecka nu. HA! Vilket jävla ord... Men så ser mitt liv ut just nu. Holy cow. Puss

2010-08-14 @ 00:14:00
URL: http://wishfulmaddieny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0