29 december

Jeremy Messersmith – A Girl, a Boy, and a Graveyard (Min sovlåt nuförtiden)

Frös hela natten, sov med tjocktröja, täcke, filt och överkast. Lyckades dock sova 15 timmar och vaknar upp utan feber så det får vara på plussidan :)

Befinner mig dock inte i toppform, huvudvärk, ont i halsen och tung i hela kroppen, så när jag blir erbjuden att åka hem till landet ger jag upp alla planer om att umgås med folk i stan och åker hem istället.

Jag kan bli så stressad av sånt, tre personer ringer och vill träffas och hur mycket jag än vill så orkar jag inte riktigt, utan vill helst bara ligga ihopkrupen på en soffa i vardagsrummet, dricka te och kura skymning.

Så den här gången valde jag att göra så, med tanke på att jag måste orka bättre imorgon när jag och Jo ska åka tåg hela kvällen ned mot de södra regionerna och spendera nyår i Köpenhamn.
Tänker mig att ipren, mycket mat och sömn kommer vara bästa botemedlet mot vad det nu än är som jag har ådragit mig.

Imorgon; packa och göra matsäck, planera för katastrof och förseningar, hoppas på bra väder och smidighet, köpa ostbågar, åka tåg länge, läsa vargas llosa och tänka ut nyårslöften!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0