Spritter och strålar

            

                           Hela världen är så underbar.. na na na...


Är på helt strålande humör, vädret är ljuvligt ljummet, en liten sol och grönskande träd är nog det enda, som skulle kunna göra den här dagen än mer strålande än den redan är.  

Behöver jag säga att jag ler konstant och känner mig förväntansfull. Tokigt och galet, jag vet. Men jag kan inte hjälpa det ;) Det lixom spritter i hela kroppen och jag känner vårkänslorna titta fram.

Mmm återigen jag vet, man ska inte ha höga förhoppningar... Men jag kan inte låta bli. Jag känner mig gladare än jag gjort på länge och det tänker jag inte bortse från.

Visst, jag vet att det inte betyder någoting alls, men låt oss istället låtsas som om det är en väldigt god och kär vän jag ska träffa, vilket det oxå är. Då är det väl inget fel med att vara så här glad?

Ok, jag kanske ursäktar mig för mycket, eller är för glad, eller ler för mycket eller...

Guuud...    

Men jag kan helt enkelt inte låta bli ;P



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0