Någon slår sönder mina väggar

Vaknar av att någon försöker slå sönder mina väggar för att ta sig in. PANIK!!!  
När jag vaknat till lite mer kan jag andas ut, för då inser jag att det inte är mina väggar som håller på att braka ihop, det är min nya granne Ellens väggar... 

Efter en stund kommer jag på att det tydligen ska starta renoveringar inne på nationen idag. Det är alltså inga väggar i flygeln som faller sönder. Det ofaller väggar i hela flygeln. Puuh, då behöver jag inte oroa mig för att någon galning försöker bryta sig in. Men... man kan ju aldrig vara riktigt säker. Idag har jag nämligen fått ett intressant mail på facebook av någon kille som vill få tillåtelse att använda sig av min profilbild, som bakgrundsbild på sin skärm... Ja, vad svarar man på det? 

Listor är tydligen väldigt populärt att använda sig av, så jag tänkte mig att jag ska lista upp min dag.

Att göra måndag 18/1:
Vakna
Gå upp

Äta lunch
Kika på kurslitteratur
Köpa skor - viktigt
Köpa ny kalender
Gå upp till skolan o köpa kompendier
Gå promenad
Gå på bio med Texas

Igår vad det restaurangmiddag på kvarterskrogen i alsike. Vi blev bjudna på väldigt god glassefterrätt! Efteråt vankades det kvällsfika med Annikas goda tårta, som blev kvar efter min födelsedag.
Mycket trevlig söndagkväll!!

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Meh herrejösses! Ville killen ha din bild som bakgrundsbild på sin dator!? Sådant frågar man inte om - sådant gör man ändå, i hemlighet, så behöver ingen av er fundera mer på saken, liksom. Vilket miffo! Ha!

2010-01-18 @ 13:01:23
URL: http://wishfulmaddieny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0