Tiden av frågor

Vaknar. Borde kanske stiga upp utifall att... *pling* ... alex smsar.
...

Idag, vad finns att säga? Jag inser en massa saker. Att den senaste perioden varit ett hål av ickeproduktivitet, ett avskalat jag, av intet.

Var ska man lägga fokus? Hur går man vidare? Vart vill jag? Vilka val har jag? Varför stannade jag upp?
Nu tror jag att jag befinner mig i tiden av frågor.

Vad är mina förhoppningar inför våren? Just nu vill jag inte vara på uplands, men ett löfte är ett löfte. Jag vill bort därifrån ett tag, men hur ska jag lösa det? Jag vill få upp kontakten med 1Q, för jag saknar hans personlighet, hans tankar, hans skrivförmåga och sätt att uttrycka sig på. Men vilka vägar - med mina nya skor - kommer leda mig dit?

Det här är inget jag kan lösa nu, för nu har jag plötsligt bråttom till Emelies träningspass.
Nåväl, jag har fem timmar imorgon att fundera vidare på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0