Ledig onsdag

Och ledig dag betyder sovmorgon. Lååååång sovmorgon.

Går på stan med systrarna, köper en ny väska och fikar med bagel och smoothie. Jag och Annika bestämmer oss senare för att spontant gå på thaimassage. En hel timmes helkroppsmassage där en liten thailändska drar, bankar och klämmer på alla muskler i hela kroppen. Jag får beröm för mina ben och att jag har fin mage, tja jag tackar och tar emot. Dock trodde hon att jag spelade fotboll pga alla mina blåmärken på smalbenen. Men nej, jag sommarjobbar inom vården.

Efteråt känns hela kroppen mör och loj. Det hela var en blandning med att det gjorde galet ont och var skönt samtidigt. Men jag tror att min ländrygg och axlar behövde det. Men shit vilka muskelknutor jag hade...

Mot kvällningen umgicks jag med Vera och vi satte oss i en park och åt smågodis och uppdaterade oss om vad som hänt i varandras liv. 

Och ja... sedan har jag väl mest umgåtts med Johan. Jag har sett hans lägenhet, vi har ätit middag på bryggan, vi har pratat om tatueringen han ska skaffa... Tja, han är förtjust i mig, jag skulle t o m gå så långt så o påstå att han är lite kär i mig.

Jag då? hmm... jag ska i alla fall ge honom en chans, det har jag lovat mig själv och Vera - som tycker han är riktigt fin men att han borde klippa av sig håret. Jag håller nog med där, han skulle se riktigt fin ut med kortare frisyr...

Nåväl, vi får se vad det går...

Imorgon är det jobb 07.00 och sedan är det skvaller och Moulin Rouge med Evy som gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0