Nationaldag i sol o regn

Vaknar av sms om att jag har fått ett litet kusinbarn, en liten bedårande flicka är det nya tillskottet i släkten :)

Därefter god lunch/frukost bestående av baguette med tomat, potatissallad och brieost med apelsinjuice.

Smög ned till Uplands och dekorerade deras bord med rosor och ljuslyktor inför deras personalfest med tema revolution.

16.00 traskade jag upp till Rackarberget där det hölls Korriodorsfest i hus nr 17. Margeritas, Mousserande, kaffelikördrinkar, någon äcklig romrussinsprit och övrigt drickbart.

Jag mötte några soulmates... underbara Rosita och Angelika!!

Dansgolv i köket innan jag drog vidare på personalfest på Uplands. DANSGOLV!!!!!

En trevlig nationaldag, men nu får det nog vara en paus på drickandet för ett litet tag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0