Torsdag, födelsedagsfika

Jag fick ledigt i 5 dagar och jag inleder min ledighet med att bli matförgiftat.

Nästkommande dagar har jag fruktansvärt ont i magen och går på värktabletter. Känns som om tarmarna ska dra sönder sig själva så fort jag går eller står upp.

Mår lite bättre idag, orkar vara uppe mycket mer. Det är Annikas 27årsdag, så jag och Lina tar bilen och åker dit och har tårt-och paketkalas.

Första riktigta maten jag äter på två dagar, förutom blåbärssoppa, marängtårta med färska jordgubbar. 

Är inte riktigt mitt rätta jag, är trött och orkar inte med särskilt mycket. Jag hoppas det blir bättre till imorgon och till på lördag då släkten ska träffas. 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0