Äntligen är den här

           

                                   Alison Krauss – Restless

Idag är det fredag och eftersom det är fredag borde den dagen innehålla lite roliga saker, som man har väntat hela veckan på att de ska hända. 


Min fredag har än så länge varit lagom händelserik. Jag har vikt all min tvätt som jag var duktig nog att tvätta igår. Jag har strosat ut i solskenet och lämna ifrån mig en massa CV:n till diverse bokhandlar och bibliotek i stan. Roligast vore att få jobba på Akademibokhandeln, där trivs jag.

Inhandlat gröna kuddfodral och vackra örhängen, som kommer matcha min lila klänning. Nu ska jag nog äta något så ovanligt som mellanmål - har typ aldrig hänt, men något måste man ju sysselsätta sig med.

Efter kl. 15.00 ska jag och Ellen åka till Ikea och kika runt på roliga möbler. Hon ska köpa burkar och jag har köpförbud. Men det kostar inget att titta... i och för sig kostar bussbiljetten, men ja, det tar för lång tid att gå.

Senare ska jag på klubb DMZ med Manon och Texas. Förhoppningsvis blir det skoj, jag måste bara hitta något jag trivs i som jag kan ha på mig. Vet inte hur jag ställer mig till idén att bara går runt i underkläder på stan hehe.

Nu ska jag plötsligt gå på solskenspromenad...

Ja, allt är möjligt, det är ändå fredag!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0