Kusinmiddag

Blir sisådär skrivet på uppsatsen... Jag vet, helt värdelöst... Men jag har i alla fall färgat mitt hår i en mörkare nyans av rött, så något produktivt har det i alla fall blivit av dagen.

Jag har även ätit en väldigt god middag. 18.00 åker jag, syster och hennes sambo upp till kusinerna i Tierp på kusinträff. Och jag får gulla med söta småbarn och bebisar!! Så himla små, keliga och toksöta.

Min nya hårfärg:

 

Jämfört med den tidigare:



Kusinbarn Alvin





Lilla Wilmabebis!!!





Trött bebis hos pappa Johan.



Mycket god middag och gott sällskap. Som sjunde hjulet brukar det ofta fara på min lott att springa och leka med de små. Men de är sådana sötnosar, så det är bara ett stort nöje!! Väcker verkligen en längtan att skaffa egna...


Kommentarer
Postat av: b2

myyyyys!!!

visst blir man sugen att skaffa egna!

2010-11-20 @ 14:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0