Att skriva hemtenta

Teori- och metodkursen för C-kursen är äntligen avslutad, men det väntar fortfarande en hemtenta som ska skrivas och skickas in på tisdag.

Nu, klockan 01.05 på fredagmorgonen har jag äntligen slutat skriva på mina två av sex möjliga analysuppgifter. Hemtentan är givetvis inte färdig, men är i alla fall på god väg att bli klar.

Nu är jag dock så trött att jag mår illa, så det är tur att jag bara har att välta ut alla böcker och papperskompendier ur sängen, där jag för det mesta sitter och skriver, förflytta min kära dator till stolen bredvid, släcka sänglampan och sedan somna. 

Förhoppningsvis slipper jag dock alla obehagliga mardrömmar som jag hade natten till torsdagen...  Återigen är jag så himla glad att jag faktiskt varit klok nog att av ren princip undvika att titta på skräckfilmer eller annat obehagligt, eftersom jag uppenbarligen har tillräcklig fantasi och är kapabel att åstadkomma de mest konstiga och horribla drömmarna på alldeles egen hand...
  
Nu, musik att somna till:

Theandria – In Autum Moonlight, When The White Air Wan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0