inte världens bästa

Jag har aldrig någonsin påstått att jag skulle vara någon sorts positiv och glad människa. Tvärtom, idag är t.ex. en sådan dag då jag faktiskt går omkring och hatar resten av världen, är arg på allt och alla. 

och kvällen närmar sig sitt slut och ifall jag inte bestämmer mig för att ta tag i kvällen och gå ut och dricka och bli ännu mer arg och bitter, så kommer det här dagen att vara i princiå förstörd. 

underbart roligt.


Jag vet också varför jag är på detta jättedåliga humör.... det är fredag och inte vilken jäkla fredag som helst... Och dum som jag faktiskt är så vill jag mer än vad jag faktiskt kan få. Och det är jäkligt sämst och värdelöst, jag vet.

Dessutom låter jag inte direkt någon annan få den minsta chans att kunna komma närmelsevis lika nära. Nä, för övriga är i princip idioter och skitstövlar! 

hatar hatar hatar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0