20 oktober

Hemmadag på landet!!! Har bakat sockerkaka och funderat på hur jag ska fixa min halloweenkostym.

Och efter lite googlande har jag slagits av den mest klockrena idé att jag nästan blir lite förtjust över hur kreativ jag kan vara ibland... ^^

Jag ska kombinera två perfekta karaktärer på ett mycket passande sätt.  

Vet inte om jag har avslöjat vad vårt fantastiska tema är för i år? Eller, jag kanske ska fortsätta att hålla det hemligt fram till den 30:e oktober...?


Hmmm... nå, jag kan väl beskriva det så här istället. Temat är av en mycket gammal karaktär, men vi tänker modernisera våra karaktärer lite, göra de mer passande, snyggare och intressantare.  Och jag tänker mig att eftersom vi ändå tänkt göra karaktärerna modernare, varför kan då inte jag ta steget lite längre och göra min mer passande till dagens samhälle?

Och nu har jag äntligen hittat karaktären som kan göra denna förädling möjlig. Hon är supersnygg! Det här kommer bli kanonbra, jag är så stolt!

Nu måste jag bara få tag på klätterväxter och hoppas på att jag kan få till rätt nyans på hårfärgen...
  
nyfiken va? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0