I've never


I've never seen you looking so lovely as you did tonight,
I've never seen you shine so bright.

I've never seen so many men ask you if you wanted to dance,
They're looking for a little romance, given half a chance.

I have never seen that dress you're wearing or the highlights
in your head that catch your eyes.

I have been blind...

Chris De Burgh – The Lady In Red

Ibland blir jag bara så otroligt trött på situationen. 

Alltid denna ovetskap; varannan helg, varannan vecka. Jag hoppas varje gång och ibland blir jag bara så grymt besviken och nere. Får kalla ormar i magen.

Men det hindrar inte att jag faktiskt hoppas lika fullt varje gång i alla fall.   

Det borde ha varit avslutat för länge sen, men det lever trots allt fortfarande lika fullt. 

Om jag tar pulsen på mig själv just nu är jag trött, grinig och uppgiven. Det kan kanske tilläggas att jag råkat kasta ut en massa kläder på golvet och inte vet hur jag ska reda upp i det kaoset...  

Nu känner jag mig inte speciellt vuxen och stor. Nu är jag bara en liten villrådig 21årig flicka som inte riktigt vet vart hon ska. Eller som inte ens kan ta ett litet beslut om vad hon ska ha på sig för att vara mest till sin fördel ikväll... fånigt, jo jag vet.

"När ska vi sluta förneka allt det här då?" Ja, det är en jäkligt bra fråga...

Tills vidare krånglar jag till det för mig... Jag går vidare men stannar samtidigt kvar. 
- och har dessutom alldeles för mycket klädeshögar på golvet... ynk :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0