Meddelanden

"Tja! Kom du hem ordentligt i lördags? Du försvann så snabbt att jag inte ens hann erbjuda min gentlemannamässiga hjälp att komma hem säkert :)..."

Another man, another message. Den här killen - låt oss kalla honom kadetten - är dock förlovad med sin flickvän.

Second message:

"...Det blev faktiskt en pizza för mig så även där hade du rätt. Mycket kvalificerad analys må jag säga.
Jag tycker också att det var mycket trevligt sällskap i lördags så jag tänkte vara lika fräck som Johanna och föreslå en fika någon dag. Vad sägs?"

Är det ett flirtigt, intresserat mail eller bara rent vänskapligt -jag vill lära känna dig bättre-mail?

Jag är lite... kluven i frågan. 

Kluven... det skulle man kunna säga att jag är andra situationer as well...

Ciara Knowles – Out Here On My Own



Kommentarer
Postat av: Matilda

Killar är simpla, Camilla. Som du själv konstaterat - främst vill de ligga (och vem vill inte det egentligen? Hehe) och om de hör av sig och vill "fika", flickvän eller ej, så är de intresserade. ;-)

2010-09-01 @ 10:42:54
URL: http://wishfulmaddieny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0