God fortsättning

Oj oj, tiden har gått alldeles för fort, min uppsats är inskickad och julen har både hunnit komma och gå. Så varför ska jag sitta här och prata när jag kan låta alla bilder tala för sig :)

Jag och Henrik innan vi ska iväg och fira Evys födelsedag i efterskott 19 december:



Samma kväll hade vi vår lilla minijulafton eftersom vi firar på varsitt håll. Mitt är det lilla paketet och Henriks de stora röda och det silvriga med röda snören:



Jag och Henriks julklapp från mig, ett rött le creuset-hjärta. Perfekt match:



Den 23 december varje år har vi systrar alltid en liten minijul, då vi ger varandra paket och pratar igenom alla våra förhoppningar och farhågor inför julhelgen.

Men i år skulle julafton te sig lite annorlunda eftersom vi faktiskt lyckats övertyga våra föräldrar om hur bra och trevligt det vore om våra två familjer firade julafton tillsammans. Så trots att vi faktiskt skulle fira julafton ihop så hade vi vår lilla julafton ändå, traditioner är traditioner :)

Systers slott i vitt och rött:





Julafton:















Tre systrar firar jul i Alsike:



Eller vänta... så här ska det ju vara:



Föräldrar:



Julgran:



Mamma och pappa önskar god jul:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0