Bättre sent än aldrig

Ok, nu har stunden kommit som vi alla (??) har väntat på...

http://open.spotify.com/track/2UVPNfmTx2C27Py3z5r9RC 

En aning försenat, men bättre sent än aldrig, fint folk kommer alltid sent, sent skall syndaren vakna...öh ja....

Det är naturligtvis Inspektorsskiftesbalen jag står - närmare bestämt sitter - och talar om.
 
Lördagen den 17 oktober gick den av stapeln, kl. 17 dk - akademisk dubbelkvart eller dubbelKatt, som vi alla i Uppsala [läs bara jag] lite kärvänligt brukar säga, när man [jag] är på det humöret [läs jämt] med referering till vår kära svanslösa stadskatt.

Nåväl, en sex timmars lång sittning blev det, som bjöd på god mat, trevlig underhållning och mästerliga bordsherrar - jag blev sååå konverserad som aldrig förr, till både höger och vänster och rakt framifrån.

Men ja, se själva så kanske ni får en liten hint - eller ingen alls - om denna trevliga afton.

Givetvis är jag fullkomligt egocentrisk och står gärna modell för egna kort.

     

Min fenomenala bordsherre Daniel, Jag - naturligtvis - och lite blommor

   

L-J + one, Schtocken + one och gamla inspektorn Kajsa - som porträtt

  

JAG, JAG och mera JAG...

    

Ok, sen kunde jag inte låta bli... även insidan räknas...



För mer information, gå in på http://www.uplandsnation.se/fotoalbum/35/Inspektorsskiftesbal/ 

Ja...alltså, där figurerar så klart inga sådana här fotografier på mig - refererar till bilden ovan. Denna sida har bara officiella och "klädsamma" bilder...tssss....  

Tack för visat intresse!!!

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0