25 sidor

                      


Tove Styrke – Walking My Daydream

Jajamän, rykterna på stan är sanna, så har jag äntligen passerat den magiska 25 sidorsgränsen på min uppsats!!! Nu är det sex dagar kvar tills den ska vara klar och då känns det bra att man har lite dagar till godo för att kunna finslipa på detaljerna... och ja, skriva färdigt slutet...

Så, nu har jag i princip varit uppe i hela tolv timmar [!!!] och jag tänker för en gångs skulle försöka lägga mig i kristlig tid, alltså före klockan 01.00.

Har förövrigt skaffat mig en ond hals som nu sakteligen börjar gå över mot en trevlig och snorvlig förkylning. Ja, men visst, Bring it on!!! Slutspurten på uppsatsskrivande, det är väl klart som sjutton att immunförsvaret börjar krackelera när man inte har varit ute i friska luften på hela dagen och ätit... hmm... pepparkakor och en halv lussebulle [hmm på hela dagen? Har jag bara ätit det idag?] Ok, jag har väl kompenserat magen med att dricka mängder med te istället.

Och jag har förbaskat ont i min ländrygg. Det är som om jag ville att någon skulle ta och sträcka ut den på både bredden och längden. Nå, man får se det hela från den positiva sidan, den tar udden från mitt vanliga ryggont!!! 

Nå, det kan bli bättring imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0