Somehow, somewhere, just try

Fan fan fan!!!

Ja, just på den nivån är det. Blir så jäkla...
 
Nomy – Hold Your Head Up High

Jag hade en jättebra plan. En plan som faktiskt började bra, men som gick rakt åt helvete. 

Jag skulle låta bli att tycka om, skulle vara hård och kall. Måste då människor vara mysiga och gosiga och få en på fall? Så min plan ändrades och jag började faktiskt våga släppa det där skalet, det kanske var på tiden att vända blad? Nej, så jävla fel man kan ha då... 

Så får man äta upp att man lär känna vissa personer som egentligen vill träffa ens vänner...

Hold your head up high
and this pain will die
somehow, somewhere, just try

no one can see your tears
but, hold your head up high


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0