22:a december

Borde verkligen överväga att fira min 32 årsdag i januari nästa år, jag är helt klart född helt fel årtionde. Eller så borde jag om inte annat vara tvillingsyster med mina äldsta syster på 27 år.

Jag antar att jag om några år kommer vara glad över att jag är så pass ung, men just nu är tjugoett inte riktigt den bästa åldern för mig när jag nu träffar folk som är minst 9 år äldre än jag.    

Rutin går före ungdomlig entusiasm... Sant som det är sagt.

Sarah Dawn Finer – Anything Tonight

Nå, efter denna lilla utvikning, idag har jag haft julklappsutdelning med Johanna. Ojoj säger jag bara haha, men jag blev väldigt glad över min lilla present, ett litet internt skämt oss emellan, men tanken är lite lockande må jag äsga... Nog om det ;P 

Jag har äntligen städat ihop böckerna på mitt golv i min plugghörna och nu lämnat tillbaka de till sina rättmätiga ägare på diverse bibliotek i stan. Även slagit in julklappar och nu hemkommen från filmkväll med jultema med Tex, Nightmare before Christmas och Charlie and the Chocolate factory, eller kanske mera Tim Burton-tema, och druckit tekoppar med glögg.

Imorgon återstår att kika in på Uplands och se vad de håller på med i stora huset och sedan är det systerjulafton hemma hos... någon av dem!!
 
Borde även hinna ned på stan och köpa något trevligt som man kan ha på sig på julafton. Vet, inte speciellt viktiga detaljer för övriga i världen att veta, men det tål att sägas ändå... :)

Imorgon är det dagen före dopparedagen... Be seeing you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0