Kort och gott: Torsdag

Uppe i 20 sidor. Julpyntat i fönstret. Gratisvåfflor. Förnyad hårfärg. Glögg.

Det är ungefär så roligt man kan ha på en torsdag. Men jag har varit duktig och fixat en date till lördagkvällen, nämligen Texas syster. Vi ska ha black and red-tema, så där lagom juligt! Det kommer bli toppen, eftersläpp på smålands och dans med julstämning.

                                    

Annars händer det mycket. Men det är väl bara vad man kan förvänta sig av december. Varför ska det alltid vara så? Ingenting ska man göra i november, man ska bara gå runt och regna bort, men banne mig vad man ska hinna med mycket månaden efter. Är det inte lite orättvist, så säg?

 Christmas Orchester – Christmas Shoes

Imorgon ska jag göra underverk med min uppsats, ska låna böcker på biblioteket och få ihop minst en sida till innan jag sätter igång med diskussion och sammanfattning.  Måste även maila min handledare och se om hon tycker om mitt förslag till underrubrik.

Ska även på inflyttningsfest imorgonkväll... Hmm, måste fundera ut något!

Nu ska jag och mitt mörkröda hår ut och dricka mängder med glögg i stora tekoppar med mina korridorare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0