Uppdatering

Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå, men det kan vara svårt att tro när man inte ser det.

Sedan när blev det höst? När blev kvällarna mörka och kalla? Jag hinner knappt med...

Mycket som hänt.

Jag har haft mysdag med mina systrar i fredags då vi åkte till olika inredningsbutiker och kikade runt på vackra saker. Efteråt blev det middag och Lina fick äntligen se på twilight.

Storasyster skulle upp tidigt till jobbet så jag och Linis drog hem igen runt halv elva. Men det var ju fredagkväll och jag ville ut och dansa. Smsa Johanna om att gå på Bryggan, men hon skulle upp och jobba tidigt på lördagen. Men hon erbjöd mig att komma ned och sällskapa med en massa trevliga herrar; dryg, erik, erik, lars och andré och jag blev bjuden på rosévin och fick en massa trevliga kommentarer så jag kunde känna mig nöjd.

Till det gänget anslöt sig senare Petter och Per och sedan var kl. två på natten och jag lockades med på efterfest till Bullit, rockklubben som kanske inte riktigt är min typ av ställe men nya miljöer är ju alltid värt att pröva.

Smickrad och en aning för förtjust följde jag med och njöt av all den uppmärksamhet jag fick från en speciell person. Jag fick till och med en dans till Bed of roses.

Det låg något i luften och jag vet ju att jag helt enkelt inte kan stå emot den känslan...

Känslan var precis den som jag väntat att få känna så länge, vad kan jag annat göra?

Lördagmorgon... vad kan jag säga. En bild skulle nog säga mer en nog, synd att jag inte hade någon kamera till hands... Det har nästan precis gått ett år...

Åt lunch med Vera, som planerade inför sin inflyttningsfest på kvällen. Fikade med Texas. 

Gick på inflyttningsfest på Rundells 6B, drack vin och dansade hela natten lång. Bästa stunden var när det visade sig att en av killarna Calle kunde dansa salsa och hade rest runt i Havanna, Jamaica och centralamerika och bara dansat... Killen var en gud på dansgolvet, de höftrörelserna var inte av denna jord. Mycket hetta, rytmer och och dansglädje centralt på dansgolvet... mmmmm. Med Johanna som dj blev perfekt musik, mycket rumpskak och reggeaton... Shakira featuring Wyclef Jean – Hips Don't Lie (featuring Wyclef Jean)

Vad kan jag säga? Dirty Dancing kunde ha tagit inspiration från oss... 

Jag hade dock lite dåligt samvete. Johan, italienaren, hade tidigare den dagen frågat om jag inte vill följa med och äta middag med hans syster och mamma... Vi har typ bara känt varandra i en vecka, så jag tycker det var lite väl tidigt att träffa familjen, speciellt när min familj knappt vet om honom.

Söndag, mys med Johan och sovmorgon. jo... jag vet, jag har verkligen varit en stygg busy girl this weekend...

Sedan mys med systrarna igen; våfflor, sexsnack och New moon.

Nu är helgen över och imorgon är det jobb igen som väntar. 

Och jag som har varit så fruktansvärt dålig och obetänksam på många sätt den här veckan och helgerna. Jag borde verkligen reparera den skadan imorgon. Som förhoppningsvis inte är någon skada alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0