Tillbaka

Imogen Heap – Hide And Seek

Idag vaknade man till verkligheten igen, till sin namnsdag och till Internationella kvinnodagen! Dags att ta och sätta sig ned för att komma någonvart med hemtentan, som jag glatt lagt på hyllan under helgen. Men nu var det alltså dags att ta tag i sig själv.

Skönt att i alla fall inte vakna eller lägga sig med migränhuvudvärk, har haft det ett antal gånger under förra veckan, men det kändes som en skön start på en ny vecka att faktiskt inte ha det. Något gott i alla fall!

Jag njuter fortfarande av att jag hade en så underbart trevlig helg i Linköping, träffade en massa trevliga nya och gamla bekantskaper.

Tog tag i dagen och gick iväg till matikum och träffade Manon och diskuterade våra tentafrågor, fikade och bestämde tentafest, som kommer att äga rum på fredagen - klubb DMZ med burlesquetema... Jag får ta en ordentlig titt i min eller i Manons garderob för att se ifall det finns något trevligt. Jag brukar inte klä ut mig, men kanske dags att ta till sig en ny vana?

                          

Satt i fyra timmar och läste igenom våra olika artiklar. Gick sedan hem till Texas, som bjöd på te. Fastnade där tillräckligt länge för att även få middag. Mycket trevligt.

Nu ska jag sätta mig med min hemtenta, det är det jag borde göra. Borde borde borde...

Istället sätter jag mig och skriver här och tänker på tusen olika saker istället för att fokusera på rätt saker.  
Snart är veckan över och innan det ska jag ha hunnit med att ha skrivit färdigt min tenta, ta en fika, gå på burlesquefest och vänta till att det blir fredag.

Jag vill ha fredag... av väldigt många olika anledningar!

Kommentarer
Postat av: Clara

Var det inte du som sa när jag träffade dig sist att du så gärna skulle vilja gå på maskerad? Ja men då så, burlesque festen låter väl som nåt åt det hållet :P

2010-03-09 @ 22:08:13
URL: http://eggwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0