Varning för ras

                            The Perishers – Sway

                 

          I don't wanna hurt you, I don't wanna make you sway

Det gick enda fram till klockan fyra.

Jag höll mig uppe. Åt lunch, umgicks, skrattade, pratade, strosade med sällskap ned på stan och handlade böcker.

Kom hem.

Sen kom gråten.

               
               Det är varning för ras, gå så försiktigt du kan.
               Dina ögon kan krossa min värld, som stenar mot glas
               Varning för ras.


Kommentarer
Postat av: Clara

Winnerbäck, kung av sorgliga låtar men ändå så peppande! Jag tänker på dig Mills och vi ses ju på söndag!! Puss på dig kort och söt, du är starkare än du tror, bara så du vet!!

2010-03-26 @ 15:34:26
URL: http://eggwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0