Ibland går det fantastiskt bra och dåligt

Fredags, grupphandledningsmöte och sedan en tur ned på stan för att införskaffa en ny och billig mobiltelefon. Äntligen kontakt med omvärlden igen! Men vad har hänt? jo alla nummer har försvunnit och jag kan inte ens få igång min gamla för att kunna få tag i dem... Suck och stön...

Alla nya nummer jag fått sedan jag började på universitetet, alla nya vänner... Jag får aningens ont i magen, men tänker "det kanske är meningen att jag ska börja om lite på nytt?" De vänner som vill ha kontakt med mig, kommer ta kontakt med mig och då får jag tillbaka numren. Lite surt på vissa andra fronter dock...

Men vänta ett slag, vilka är det som smsar nästan först av alla och helt plötsligt har jag deras nummer igen... Ödets nyck. Jag stod där med ett blankt papper, av situationen tvingad att vända blad och börja om på nytt, men tydligen var det inte dags att vända blad där än.

Så, nog för att de flesta nummer var borta - med en flaska vin i glada vänners sällskap, Emeli och Malin, så glömmer man lätt sådana fadäser. Utgång på Flustret. Och det var en upplevelse vill jag lova ^^

Inte varje dag som 40åringar vill bjuda på drinkar eller 35+ som juckar mot en på dansgolvet. Ja, det är sannerligen inte där man kan hitta något värt att ha om man skulle vara i den aktuella målgruppen.

Lördag: Kusinmys uppe i Tierp. Dricker mängder med glögg, äter pepparkakor och lussekatter och lagar ischoklad, kola och fudge. Dessutom får man chansen att gulla med släktens minsting, tokgoa Wilma, 5 månader.

Hon nosar verkligen varm bebis... åååå *vill ha*

 

Världens goaste lilla charmtroll!!!





Så blev det söndag och adventsfika med familjen hemma hos storasyster o Niklas. Då jag tyvärr lyckades att radera alla korten på min kamera utan att ha hunnit föra över de till datorn, får jag låna en bild av min andra systeryster så länge. [tror att det är ok, eller hur Linis?]



Kommer hem sent söndagkväll och då smsar smålands, jag hade tänkt o lägga ned det där men det blev visst inte riktigt så, så det blev filmmys som avslutning: Skenbart!! Jag skrattar så jag dör varje gång. Bästa svenskproducerade filmen... Jaha... jasså

http://www.youtube.com/watch?v=sIBrZy6RwtE&feature=related 

" Ja...jag kan ligga ned...."

Idag. måndag,  var det meningen att jag skulle ta mig själv i kragen och skriva på uppsatsen... och jo, få inte panik, jag skrev på min uppsats! Men det går ju så förbaskat långsamt, man får värka fram varje stavelse ungefär. Det flyter aldrig på.

Nu är jag ute på landet och andas nysnö, te och adventsljusstakar och borde kanske skriva lite på min uppsats i alla fall. En liten bokstav kanske jag kan lägga till i alla fall?


Kommentarer
Postat av: lina

det är ok! ;)

fuck att alla bilderna försvann!

2010-11-29 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0