Onsdag 10 november

Vad är det med mig och män som vill slänga upp mig och bära mig på ena axeln?

På ungefär en vecka har detta hänt mig 2 ggr redan..

Nå, bortsett från det så håller jag på att krevera under min uppsats. Den vill inte skrivas. Jag står ovanför min dator och pekar på den bestämt med hela handen och säger med min allra mäktigaste röst; Du hörde, jag bestämmer, skriv dig!!!

Men nej... den suckar och fnyser nonchalant mot mig och vill hellre kolla min inbox efter roliga meddelanden...

Dålig disciplin!!!

Har försökt med precis allt; gå runt och vara arg på min omgivning, dricka kaffe, åka hem till mina föräldrar, äta bra mat, maila min handledare, bläddra i mina faktaböcker... Men nej, min hjärna vägrar att samarbeta.

Funderar starkt på att ta ut den, mala ned den i en köttkvarn och sedan sätta tillbaka den i hopp om att den kanske därefter börjar se saker med ett nytt perspektiv.

Får hoppas att saker blir bättre imorgon. Och som om inte det vore nog så saknar jag, så oerhört mycket saknar jag och jag blir halvt om halvt tokig på mig själv men det hjälper lixom inte det heller.

Kommentarer
Postat av: Evy

HAHA! Bästa inlägget någonsin!



Om du behöver en ny syn på uppsatsen föreslår jag en fika, kanske med vår goda vän Daniel? han är ju lite väl litterär av sig och kan säkert komma på fina ord för dig att skriva.



Och vad gäller att kasta upp dig och bära iväg på dig så är det bara för att du är så söt och lätta att bära om kring på! :D

2010-11-12 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0