Someday, as I look at the sun

                             Somewhere, all that we leave behind 
                                 Lingers on, longing for lullabies

Stephen Simmonds – Longing For Lullabies

Jag kan bli jäkligt förbannad, men samtidigt orkar jag inte bry mig. Jag är helt galet nöjd och belåten samtidigt som jag bara vill sucka trött åt alltihop.

Smålands tänker jag lägga ned, det kunde ha blivit så bra och så bara.... äh, orka engagera sig i någon längre. det går ju alltid åt helvete.

                            Like a fallen piece we’ll make a better start
         
Det fuckar uppenbarligen till allt annat ändå så... 

                                         But still end up alone

Nå, något positivt: Har skrivit på min uppsats på Carolina mellan 09-17 så nu har jag i alla fall kommit någon vart.

Men samtidigt skulle jag vilja skjuta skallen av mig för att den inte kan låta bli att tänka på allt annat. 

                                    Someday, when I cry in the rain

Nu är det dags att klippa allt och bara fokusera på det som faktiskt är viktigt.
Men ändå, det går lixom inte att låta bli, tankarna dras dit ändå.  

                                     Looking through eyes of pain

Något
är det, det kan inte förnekas. 

                                  Passing on a feeling that we can’t deny

Sedan hur mycket ångest det genererar, I don't give a damn. Jag tvingar inte, jag nekar inte heller. Men det väcker en jäkla massa känslor som jag på något sätt trodde att jag hade fått under kontroll.

                                    Fading memory is soon becoming blind

                                                   Somewhere... 
                                            All that we leave behind 
                                         Lingers on, Longin for lullabies 
                                               
                                                You live, you learn 
                                                You love, you burn 
                                                You win, you lose 
                                                  Becoming you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0