Andra advent och släktdags

Adventsfika och kombinerad födelsedagsfika hemma hos moster och J-E och äntligen får man titta på släktens lilla nykomling, endast en månad gammal - Edvin.

Mamma och födelsedagsbarnet J-E som fyller 65 år.
 

Kusin Maria, moster och Anders och lilla bebis Edvin.



Lilla Wilma, kusin Helena och Johan:



Jag, kusinbarn Alvin och en rolig tågbana



Paketöppning





Wilma och Annika



Jag och lilla bebis





Gos.

Nu sitter man här igen och ska egentligen skriva på sin lilla uppgift... Gaaah... ibland går det och ibland bara låser sig allt totalt. Förstår inte, hur svårt ska det vara egentligen att ha lite disciplin? Allt annat är verkligen roligare. Och när andra skuttar iväg och ska äta våfflor till middag efter fikat så sitter jag här själv i lägenheten. 

Borde kanske äta middag... eller skriva mer på uppsatsen... eller... 

 




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh! Barn! Gos!!

Gudarns vad jag saknar adventsfika. :) Och våfflor!

Bebben ser ut att må väldigt(!) bra där i din famn. Naturbegåvning tror jag bestämt. :)

2011-12-05 @ 18:45:15
URL: http://www.sarapunktcom.se
Postat av: Evy

Barn är underbara!! men om du behöver hjälp med upppsatsen så kan vi kanske skriva den i hop, jag behöver också skriva på min uppsats.

Postat av: Camilla

Mmm jag vill bestämt hävda att det är naturbegåvning ;P Haha, våfflor? till adventsfika? :)

2011-12-06 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0