Onsdagsspenderier

Har suttit och skrattat halvt ihjäl mig åt den roligaste youtubevidoen på länge: http://www.youtube.com/watch?v=zM9PF9-Wtys Om man var förälskad i Star Wars när man var yngre så är den här helt klart rolig att se. Och om man nu inte gillar Star Wars är den sevärd bara på grund av de fantastiska kommentarerna av några av våra bästa svenska skådespelare.

Förutom detta har jag försökt spendera upp min lediga dag på bästa sätt. Gått på solig promenad och försökt att inte halka på isfläckar, ätit god betallunch med Emma och sedermera sett på En Geishas memoarier och ätit middag hemma hos Evy.

Borde egentligen ha pluggat, men ja... sånt kan man alltid göra vid ett senare tillfälle.

Hur står det till med livet i övrigt då? Ja...

Daniel Lindström – Caught In That Feeling

Ibland fastnar man bara. Nog för att jag försöker göra allt som står i min makt för att göra mig upptagen; jag är om mig och kring mig, planerar temafester med utgång, springer runt på träffar med nya människor och middagar med gamla vänner. Men hur mycket man än försöker i sin lilla blomvärld, finns där vatten som man - hur mycket man än försöker hitta substitut för - inte kan vara utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0