Äntligen Fredag

Tanken var att jag skulle plugga i torsdags, renskriva min uppsats, som sedan ska arkiveras inom universitetets murar forever and ever. Istället hamnade jag på stan och spontanköpte fantastiska läderbyxor och nya skor. Efter ett helt plötsligt toksug efter dippsås, avslutades kvällen med torsdagsmys med Evy, Lia och Daniel. Förrätt med chips och dipp, dekadent middag av grillad kyckling, baguette och potatissallad, massage och sedan Cruel intentions. Med andra ord ett väldigt mycket trevligare sätt att spendera sin torsdag på.

Och jag kommer hem i hyfsat tid och tänker att ja, nu är det bara jag och en massa sömn som gäller.... trodde jag ja...

Jag som egentligen borde ha lämnat Smålandsspåret, kunde lixom inte hitta på någon anledning till säga nej när han väl smsade... han är ju för söt för sitt eget bästa! Och så fick jag en fantastisk anledning till att vara kaxig, dominant och raljant vilket är något jag gillar.... 

Nå, idag fick jag ÄNTLIGEN min sovmorgon, 12.30 here we go!!! Skulle kanske ha gått på en rundvandring med kursen, men jag kan uppsala nu efter x antal år så då prioriterar jag andra saker. Jag lyckades iaf renskriva min uppsats och lämna in den och sedan blev det promenix till polisstationen och hämta ut mitt nya id-kort. Sedan middag med texas, massa Buffy-avsnitt och sedan drinkar nere i jazzbaren med Evy.

Har insett att jag har ätit middag borta hela veckan: måndag - föräldrarna, tisdag - texas, onsdag - johanna, torsdag - evy och fredag - texas. Varför äta själv när man kan äta med sällskap?

Nå... Karlbergsnubben hörde av sig och tycker tydligen vi ska ses ikväll... Ja, jag uppskattar sällskap och sedan jag konstaterat att det är en sådan dag då det är säkert att träffa andra  utan att riskera dubbelbokningar... Ja, då är det väl bara att leva på.

söndag, måndag, torsdag och fredag. Busy girl - jo, jag är högst medveten om den saken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0