Helg

Om man ska gå och se en pjäs på Uppsala Stadsteater just nu så ska man se pjäsen Elake Måns. Otroligt välspelat och rolig. Det är dessutom extra underhållande, eftersom det är en familjeföreställning, när man hör barnens kommentarer på det som utspelas på scenen. Länge sedan jag skrattade så mycket på teater senast.

Var även på stan med systrarna igår och har nu införskaffat mig en läcker svart läderjacka, så nu får det gärna bli varmare väder så att jag kan inviga den. Eller så borde jag helt enkelt inviga den en trevlig kväll när det är ugtång på G.

Borde plugga... men det är ju bara söndag, har tre dagars ledigt kvar så jag lär kunna skjuta på det en dag till.

Har umgåtts med karlbergskadetten idag, väldigt trevligt. Har kommit att uppskatta ingengörstruppernas motton: "Det man inte förstår förstör man" eller "Antingen finner man en väg eller så skapar man en". 

Hmm är nyfiken på vad nytt som kommer hända ikväll...

Britney Spears – Hold It Against Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0