10 dec

Vem möter blicken?
Vem tar sig tid?
Vem orkar drömma om mer?

E.M.D. – Välkommen hem - Radioversion

Jag har hittat min julsång för i år. Vet inte om det är den mest ultimata sång att välja, eftersom den får tårarna att börja rinna varje gång, men den är väldigt fin i alla fall.

Inatt drömde jag en så fin dröm, och jag ångrade så att jag vaknade. Det var luccegasque, det var körsång, det var han som kramade min hand tvärs över bordet.

Jag ser fram emot Luciagasquen och samtidigt inte. Jag vill att vi ska vara vänner, jag vill ha kontakt med honom. Men just nu är det bara tystnad och jag vet inte hur jag ska våga bryta den.

Bara kom som du är...
Du är välkommen hem,
Välkommen hem igen.

Det är precis det jag drömmer om. Att få välkomna honom hem igen.
Men just nu verkar allt så himla svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0