Fredag

Fredag.

Gjort både bra och dåliga saker. Försökte mig på idén att fokusera på annat, vilket resulterade i ett grönsakshack av guds nåde. Ska försöka satsa på mig själv, det är tydligen det mest heta tipset jag får av övriga.

"Vi tycker om dig Camilla, du är underbar"
Någon har nämnt mig som "Uplands prinsessa"
"Han har sagt att han tycker om dig jätte mycket" 

En aning rödvinsberusad och trevliga människor. Det förde ngt bra med sig ikväll. 

Jag är dock en aningens nervös inför morgondagen, kommer han tycka att jag ser fin ut?
Men jag har i alla fall min fina röda klänning som stöd! Det är alltid något!
Dessutom har jag fått en väldigt trevlig placering, så jag är i alla fall inte oomtyckt!!!!

Nu vågar jag inte hoppas på något, jag får se hur dagen blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0