Lucia

Alan Menken – Death Of The Beast (Original Early Version)

Igår var det luccegasque.

Det blev både bra och dåligt.

Och nu vaknar man och inser att det roliga tagit slut.

Det går inte alls lika bra att möta honom, som jag trodde. Det gör bara ont. Han visar upp sin officiella mask, och jag känner mig som absolut ingen.

"Du måste försöka skapa distans." Jag är tyvärr inte lika bra på att dölja vad jag känner. 
Just nu är faktiskt ingenting roligt. Ingen annan har förändrats, det är bara jag som fastnat i ngn dålig spiral. 

Funderar på att luciafika på nationen och julpyssla, eller så låter jag bli. Jag vet inte om jag önskar att han ska vara där eller inte. Förmodligen både ock.

Allt känns bara så himla tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0