Ikväll

Hemkommen från pizzamys hos mellansyster. Men nu får det räcka, nu är jag strikt. Hit, men absolut inte längre... Nu är min gräns nådd!

---
Det projekt som ligger på mig just nu är att påbörja packningen till växjö. Bra att jag i alla fall hämtade ut tågbiljetten idag. Alltid något!! December tänker jag skita i, nu får det vara nog.
        Får se hur det blir på lördag när jag kommer hem. Tur nog börjar föreställningen vid åtta snåret. Tills dess borde man ha hunnit hem.
---

Idag var det en synnerligen märklig dag. Eller så var den inte märklig alls...
Antagligen var den inget att prata om, Lina röstar för det senaste. Två glas julmust senare röstar jag för samma sak. Man blir så knasig.
---

Resten kommer bara bli tomma ord 


Kommentarer
Postat av: Lina

2009-11-10 @ 21:58:00
Postat av: Lina

jag röstar för det senare! och man tänker alltid lite klarare efter 2 glas julmust! Ha det fint i växjö så hoppas jag vi ses i salongen kl 20 på lördag, prick!

2009-11-10 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0