Förväntan, förhoppning, förträffligt

Vad var det nu jag skulle göra?

Det är tidigt på veckan, en solig septembervecka som erbjuder diverse roliga aktiviteter och strösysslor, men jag saknar all sorts inspiration till att utföra de uppgifter jag har framför mig.

Vad passar då bättre för att ladda upp batterierna, än en pubbkväll med mina käraste kursare från höst - och vårterminen? Lite tråkigt måste erkännas att Alex är på tok för långt borta för att vara med och underhålla med sin humoristiska, bitska tunga.  

Men förväntningarna kan inte undertryckas för det. Kvällen kommer att bli en sådan där magiskt trevlig afton då gott sällskap, vin och skratt blandas i den mest härliga kompott. Ikväll samlas en dynamisk, intellektuell, kreativ och eldig kvartett, för att ge sig ut och frottera sig bland uppsalas studenter och kårmedlemmar

Dressed for success as usual.

Med innerliga förhoppningar att denna kväll kan kicka igång en produktiv och fantasifull kreativitet, väntar jag - en aning otåligt - på att minuterna ska ticka framåt och timmen bli slagen, och jag får ge mig ut - i på tok för kalla, men utsökta kläder - i den kyliga höstnatten.

Nå, återstår att se hur denna kväll kommer att utveckla sig.
 
 The lovely ladies:




Det kan ju inte bli annat än förträffligt bra!

 over and out

//Camilla

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jesus H Christ! Var du tvungen att lägga upp just DEN bilden!?? :p Jag är ju inte direkt till min fördel. Eller så är jag det, lite beroende på hur man ser det hela. Haha. Tack för ikväll, darling. Det var trevligt. Ses senare i veckan! :)

2009-09-08 @ 23:18:13
URL: http://wishfulmaddieny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0