En sån där dag

Ibland är man bara fruktansvärt trött. Det snöar och det är kallt utanför. uuuuh... :(

Igår sov jag hemma hos mamma o pappa, satt och drack kvällste till på tok för sent att jag inte orkade åka hem igen i snöäckelvädret.

Idag ska jag jobba.

Idag är det dessutom en sådan där dag då jag saknar en massa saker, vissa personer. Det hade varit trevligt att få prata och träffa, men det är kanske för mycket begärt.

Jag är ju egentligen arg... eller? jo mest är jag arg, men just nu är jag för trött för att vara arg, jag känner bara för att... ställa mig och luta huvudet mot någons axel och sedan fråga i halvslummer hur allt är.

Men det lär ju inte fungera. Så jag får väl lägga mig på min välbäddade säng ett tag och blunda tills det är dags att gå.

Various Artists – Sympathy, Tenderness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0