Fryser och har ont överallt

Måndagskväll, middag med Vera och Arash och sedan vin nere på Svantes med Johanna och Marcus.

Vaknar sedan på natten och fryser så in i norden och har ont i princip alla leder som finns. Känner att fötterna inte riktigt går att kännas vid.

Tisdagmorgon, fortfarande ont i kroppen och fryser. Men ska man jobba så ska man, man får knapra värktabletter hela dagen och undvika att stå i kalla miljöer. 

Hinner nätt och jämt med bussen som går vid 19.29 - annars skulle jag fått vänta till 21.29 - det var verkligen på håret att jag hann med.

Kommer hem och fryser forfarande, känner att värktabletterna håller på att gå ur kroppen, och jag har ont i princip överallt. Inte ens te, varm dusch eller varma kläder hjälper.

Antingen så håller jag på att bli rejält förkyld och borde få massage för att hjälpa min onda rygg. Eller, som min absolut värsta mardröm är just nu, så har min urinvägsinfektion inte alls lagt sig utan har istället börjat vandra upp till njurarna.

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Urinvagsinfektion/

Men jag tänkte avakta till imorgonbitti och om jag fortfarande har feberfrossa och lika ont i kroppen så får jag väl traska iväg till uppsala närakut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0