Kan jag? Vill jag? Ska jag?

Ska jag stanna? Eller behöver jag miljöombyte? Ska jag flytta till Stockholm och plugga littvet C vid Södertörn? Eller ska jag läsa teckenspråk vid Södertörn? Eller ska jag upp till Leksand i alla fall, men det verkar mest vara krångel...

Ska jag pendla från Uppsala eller ska jag rakt ta och flytta till Stockholm, om så blir fallet, och flytta ihop med Sabina och Matilda - OM de väljer att flytta?

Om jag stannar i Uppsala, ska jag byta boende och nation? Vart ska jag flytta? Var får jag rum?  

Vad jag vet på ett ungefär nu är att det lutar åt att jag kommer att skriva min C-uppsats i höst. Frågan är som sagt var någonstans... Stockholm ligger fortfarande nära Uppsala, men men...

Gud, alla dessa om och men. Borde jag, kan jag, vill jag, ska jag?
 
Wishbone Ash – Shoulda, Woulda, Coulda

För att inte tala om alla dessa männsikor som tycker, tänker och anser...

Hjälp....

Kommentarer
Postat av: Matilda

"Jag har bestämt mig - har du?" ;-) Visst finns det en reklamslogan som går så? Hehe. Det blir Stockholm o Södertörn här. Helt säker nu. Känns jättebra! Puss på're

2010-04-15 @ 21:04:37
URL: http://wishfulmaddieny.blogspot.com
Postat av: Clara

Jag skulle inte vilja säga att det bara är krångel med leksand, jag tror det är du som tycker att det är det för att du har bestämt dig för att det är krångligt. Och det beror nog innnerst inne på att du inte vill, och det är ok, man behöver inte vilja saker som ens kompisar vill.

Men säg inte att Leksand bara låter krångligt och jobbigt, för det är det inte. Det är mycket lättare med det mesta här än vad det nånsin är i Uppsala. Tro mig!

2010-04-19 @ 16:38:57
URL: http://eggwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0