Usch

Dubbelt Usch! Höstångest.

Imorgon ska jag på något slags informationsmöte om C-kursen... Motivationen är inte riktigt där den borde vara.

Skrev ett mail till min kursadministratör och undrade ifall jag kunde få tillgodoräkna mig den 7,5 poängskursen som jag läste i våras, eftersom den redan finns med under höstens kurser. 

Jag får till svar: 

"Den kursen står redan registrerad som ingående i C-kursen vt-10, så du kommer att bli omregistrerad."

Men jag läste ju inte den förbannade C-kursen förra terminen!!!!

HATAR akademisk administrativ skit!

Kanskte vaknade jag på fel sida imorse? I alla fall vaknade jag på tok för sent. Dessutom drömde jag, något jag inte minns att jag gjort på väldigt länge, och så drömde jag om fel person. Men det var helt underbart och mysigt och jag ville verkligen inte vakna upp.

Men nu måste jag iväg ut i regnet och rensa huvudet.

Känner i kroppen att jag måste börja promenera igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0