2:a advent

2:a  advent. Satt och försökte skriva uppsats igår under lördagkvällen med Johanna, en delad tråkighet är en mindre tråkighet. Drack glögg och tittade på film när vi kände att vi varit duktiga.

Träffade på Matilda lite snabbt oxå igår på eftermiddagen , massa nya saker som hänt.

Igår skulle jag även ha träffat min söta lilla smålänning, efter att han slutat jobba runt 02. Icke då. Så en ganska halvtaskig sömn är vad jag fick istället, efter att ha vaknat upp med jämna mellanrum, tittat på klockan och sedan somnat om, vaknat upp osv. Så idag när jag vaknar på riktigt är jag dödstrött.

Inser att jag måste städa mitt rum, eftersom jag ska ha glöggmys på kvällen med min kompis Anna. Ska även äta på Indo-Pak ikväll runt femsnåret - borde alltså bjuda Anna till ungefär kl. sju.

Och jag borde skriva uppsats. Nu om något så cirkulerar den tanken hos mig mest hela tiden. Plus att jag är förkyld.

Är inte på mitt mest strålande humör, men jag antar att det kommer att gå över lagom tills dess att jag ska träffa folk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0