Äntligen

Bob – Magic - Feat. Rivers Cuomo

ÄNTLIGEN! Det viktigaste datumet på hela hösten är här och all ångest kan äntligen flyga och fara. Jag lyckades!!!Min C-uppsats är klar och det känns helt fantastiskt! Den är inlämnad... har nästan inte fattat det än. Men så är i alla fall fallet. JIPPIE!!! *tar några imaginära lyckoskutt*

Vad är annars nytt på fronten?

Jag hade tänkt fira ikväll, blev inte riktigt så... Istället hängde jag ett tag på uppsalas bästa närakut och tillbringar kvällen med att halsa tranbärsjuice och titta på Trueblood. Man får vara tacksam att uppsatsen hann bli klar innan paniken bröt ut i alla fall ;P Man ska vara glad åt det lilla!

Mja, annat nytt? Har haft glöggmys, som nog mera var en choklad - och glöggkväll med kära Anna, äntligen lyckats låna serien Rapport till himlen, som hon pratat upprepade gånger om. Fått oväntade sms. Har hunnit med att fira Evs födelsedag och haft filmkväll med trevlige kadett Berggren, har äntligen sett hela Kill Bill 1 och 2.   

Påbörjat julklappshandlandet och införskaffat mig årets snyggaste nyårsklänning. Den ser lite ut som en stjärnhimmel i december...

Min nackspärr har i alla fall släppt. Det krävdes bara två hela dagar, ipren, halsduk och nackmassage innan den tillslut gav vika. Fortfarande känner jag av det, men det är inte alls lika jobbigt som när jag vaknade upp i lördags och inte kunde vrida på huvudet.

Resterande dagar ska jag i alla fall ägna mig åt att slå in klappar, klä julgran och julpynta hemma i Alsike och fira vår kära systerjulafton den 23 december, där bara vi systrar ses och byter julklappar och tittar på gamla klassiska julkalendrar; Trolltider, Ture Sventon, Jul i Kapernaum, Mysteriet på Greveholm, Sunes Jul m.m.

Ska även hinna med att titta på Nightmare before Christmas och Kalle och Chokladfabriken med Tex.

Just ja, imorgonkväll ska familjen gå o titta på Göran Engmans Julshow med PJ Proby som gästartist OCH viktigast av allt, min kära syster ska vara med och uppträda!!! Familjens stjärna!!! Ska bli sååå roligt att äntligen få se henne i föreställningen.

NÅ, har det uppdaterats tillräckligt nu? Tror det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0