mkt på en kväll

Inflyttningsfest och Preklin på V-dala. Man kan hinna mycket på en kväll.

Min dag drog i och för sig inte igång förrän vid 15.30 så jag har inte riktigt hunnit med det som jag skulle ha gjort. Det kom lixom... saker... ivägen...

Och imorgon lär det inte bli nå mycket skriverier heller.

Det var så mycket jag ville göra idag, och så fuckar det till sig. Bara för hans skull....dåligt dåligt dåligt. Speciellt när han inte har förtjänat att krångla till det för mig.

 Och så ser jag honom dessutom på preklin... och så ser jag honom i jazzbaren....  o det värsta var att jag faktiskt övervägde att gå dit... men nu hamnade jag på preklin istället och fick dansa av mig. Alltid värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0