Sjuk

Har ont precis överallt och känner mig totalt borta i huvudet. Kallsvettas.
Har sovit mig igenom hela dagen, inte riktigt min bästa idé om hur en fredag ska vara.

Det är galet vilka märkliga drömmar man kan få uppleva när man är sjuk, den ena mer virrig och ologisk än den andra. 

Jag vill bli frisk, jag vill in till stan imorgon. Det kommer förmodligen inte hända men jag hoppas!! Jag vet att jag förmodligen kommer att bli besviken, men om jag befinner mig i stan så finns det i alla fall en liten chans. 
Och vad är man inte villig att göra bara för den lilla chansen?

Dåligt, jo jag vet... Just nu skulle jag bara vilja sitta i den famnen och få en lång lång kram.

 
Rihanna – Stupid In Love 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0