Trying hard to capture the moment

                     this morning I don't know

Bon Jovi – Bed Of Roses


Ska man någonsin sluta gråta när man hör den? Jag trodde att jag kunde... Men saker och ting blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Jag skyller allt på febern och mitt krassliga jag.  

Jag borde bara sluta tänka, glömma. Tänka bort alla möjligheter, som egentligen bara är möjligheter i mitt huvud.

Kan inte den här dagen bara ta slut? Den för ju inget bra med sig, jag vill bli frisk och jag vill in till stan och jag vill... guud jag vill och ibland önskar jag att jag inte ville.


                  Now as you close your eyes
                  Know I'll be thinking about you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0