One song glory

One Song
He Had The World At His Feet
Glory
In The Eyes Of A Young Girl
A Young Girl

Då ska man återigen läka det hjärta som inte blivit helt än.
Nyår...

Vad finns det att tillägga?
Erika är en trevlig tjej. Petter är en underbar o attraktiv kille. Klart de sökte sig till varandra under den kaotiska julhelgen. De ska dessutom heltidsjobba ihop hela våren. Två ensamma, nyblivna singlar som söker sig till varandra. Inte så konstigt egentligen.

Men jag då? Mitt hopp ska ses krossas om att jag och Petter skulle kunna hitta tillbaka igen...

Varför ska den här smärtan bara ta om med nya tag? Och jag blir den som står med gråten i halsen och skrapar ihop hjärtats små bitar?

Men om det är något jag vet, så är att det att den Petter jag lärde känna fortfarande är densamma mot mig. En väldigt fin person, vad andra än har att säga. Han satte mig i sitt knä, pussade min panna, kramade om mig, torkade mina tårar, tröstade mig. Han sa att han tycker jätte mycket om mig. "Vi kan umgås och bli riktigt bra vänner, vi kan gå o fika och prata, vi behöver inte förlora varandra".
 
En liten tröst mitt i alltihop. Jag kommer inte att förlora honom.

Jag fick ett svar, ett rakt besked
...jag vet hur det är, det är så det är...
Håll mig hårt, en sista gång
Säg mitt namn, älskling, ljug,
gör vad du kan...


Det bor en satan i mitt hjärta, det bor en djävul i mitt bröst, som aldrig slutar skrika.
Kom och ge den flickan tröst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0