Försenad fyra

När någon ringer och med vänlig röst frågar: Godmorgon, har du sovit gott? då vet man att man försovit sig...

40 min försenad till jobbet, men med andan i halsen kom jag dit och skötte mig hyfsat snyggt. Dock så kompenserade jag min försening med att jobba över två timmar och baka 3 st kladdkaka till personal och boende, så de förlät mig med glädje.

Jag avskyr att jobba morgon, att gå upp kl. sex är något jag gärna undviker om jag kan--- att då jobba sex dagar  i streck och varje dag börja vid sju tar otroligt på min ork och när sjätte dagen dök upp så var det otroligt svårt att kliva upp i tid. Men nu ska jag sova tidigt ikväll!

Uplands på kvällen. Men vem är då där och vem blir otroligt medveten om att han är där? Jag har som ett sjätte sinne för att notera det, sitter som sen senor i ryggraden. Anyhwo... Jag undkom för mycket tankar på detta genom Kristinas kommentar: "Ingo berättade allt... Torsdag till söndag alltså... tell me"

 Jo, det är sant, det är nu 4 dagar i rad som vi har setts, min italienska bekanskap och jag. It's going somewhere, but where?
"Du kommer omedvetet att bli tillsammans med honom" är Johannas kommentar. Jag är även utsedd till sommarens roman, som tydligen har många intresserade som vill veta hur det går.

Själv... jag vet inte... Just nu ses vi, det är allt jag vet. Sedan vad jag vill eller inte vill... Jag säger varken bu eller bä till det just nu. Det är väl det bästa under omständigheterna.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0